十二點幾去天水圍個新北岡到行街 買左兩條裙...and then返左屋企 玩電腦...Again&Again
先前因打字慢就無打BLOG But now 打字都算過得去 我好想同大家分自己的事
係Qooza到分享自己的心情,釋放自的負面能量 緩和自己的情緒