哈哈~~~~
今日系周日,5使上堂YA......真
HAPI"""""今日系元宵节O,首先祝
大家元宵节快乐.....今晚都5使翻夜校啊;;;
因为元宵节,所以今晚有得T烟花,,,,劲开心
开心只系5使翻夜校....哈哈....等阵要拎台BIKE去整啊.
爆左胎....琴日已经修好左LA,,,点知道未够1分钟又爆左啦
真黑仔;;;;5知道系乜原因*****翻学咁多日都仲系未惯啊
成日都想玩,,,哎~~~我一定要打起精神,STUDY HARD...
你地都要STUDY HARD....齐齐努力{{{%}}}
分類: 日记 |