哈哈~~仲有几粒钟我地就要搭车啦....
好兴奋啊~今次去到广州一定要大购物啊....以前去广州,我都会起"状元坊"
买到超多3咖,加上又便喔.不过E次可能有D约束啦.因为今次系同牙妈去,距实5比我
买咁多啦.以前系同大姑妈去,距都5理我买几多咖...55555算啦...横掂上个月同同学仔
去另一度玩都买左5小3,再买都无位置放啦.哈哈...不过我都系想入翻D秋装啊...(天气开始
转凉啦)热左咁耐有D挂住天冷啊..有D挂住D天冷3..哈哈..我好鬼傻啊....