今日系5.1YA.........
学校放假....我地放5日.....人地放7日..
好妒忌啊....BUT我地都要考试咯...算LA..]
抓紧时间上课....哎...HW超多啊....一定要快做
前日又考PE试...就系考左上5,宴昼落雨,5考到
200M我比上次快左2秒3啊...好开心啊,虽然仲
系未及格..{{}}不过都尽左力啦....过几日可能
去第2度玩[[[[[[[XD]]]]]]