MySpace Music Playlist at MixPod.com
-____-"...真係好耐冇打過日誌,吾係我冇野寫..而系我冇左打日誌既興趣掛-]
甘日無聊又上番黎睇下-w-''....又忍吾住講下野!上一篇日誌,都係2月幾...E+7月幾啦-口-''....日子過得好快。
我諗大家都係升中4既學生啦~_~"....唉!而我就升吾到中4,選擇出去讀職訓-]...不過,每個人就有吾同既路丫ma-.
有辛苦.有輕鬆...我可能就系辛苦果批啦頂硬上吧!希望還有人無聊睇吓我個日誌啦Xd...