MySpace Music Playlist at MixPod.com
甘年這個暑假,係我咁多年既暑假當中最悶既一年-_____-...有吾想放假既感覺-]
.以前都會返大陸玩吓,但甘年.又冇返到-...日日系咁坐,都吾系辦法!真係會悶死
電腦都玩到悶.又冇咩野好玩Help Me....
諗起9月幾-_-我就要開始番職訓啦-感覺有點不捨-]是想回學校的生活嗎?.還是覺得自己受不了...
真有點煩惱不過算吧,人生仲要面對...見步行步啦!!!!!