e幾日ga日記都冇記載到,,,因為e幾日diary系統升級∼∼要關閉幾日∼∼∼講返尋日日記啦∼∼
2006年2月28日∼∼
我放左學就同emily去左mmlc一陣啦,,,之後諗住返家啦,,,但傻詩又叫我出尖東搵佢喎,,,so又出左,,,唉∼∼原來係佢生日- -一齊玩啦,,,食蛋糕呀,,,好大個,,,又玩1520(傻ga!)then呀,,,lose左要比人拋蛋糕pr飲酒一杯= =我lose左呀...嗚嗚,,,比人拋左一次&我飲左一次,,,then我冇化妝呀,,,個個傻哂話玩野,,,比文文同檸檬捉住呀,,,傻詩就幫我畫面化妝啦= =”好大條ga眼線呀,,,唉!!好難先洗得甩呀...唔知點返學= =then玩左成晚冇返家呀∼∼∼正!!
2006年3月一日∼∼∼
今日唔知點樣返學,,,7點am返到家啦,,,沖左涼又返學了,,,眼線比文文畫到勁明顯,,,唔知點返學= =搞左勁耐了,,,都只係淺色左小小咋,,,返左學,,,可惜上午冇人feel到我冇落妝,,,但下午先有人覺,,,唔知講咩好...denny都話我唔似人= =唉唉= =”
then返家啦!!打比呀dicky∼∼覺得佢好似我呀哥呀∼∼∼呵呵...有一個好親切ga感覺∼∼∼^^之後LL打比我,,,我唔知講咩好,,,一出聲就”老婆仔”...well我幾時有男朋友都唔知,,,又何來一個”老公仔”呢?!唔知咩事,,,亂中...
之後就悶左1陣啦!!風風打比我,,,傾左1陣啦又係,,,幾好feel...之後又係上左無限空間悶一陣,,,就訓了,,,zzzzzzZZZ
|