今日神咁早呀b就入左黎馬鞍山接我...佢wait左我勁耐lor,,,不過我冇受佢講sorry喎!對佢ed人唔洗講sorry ga lor我覺得∼∼∼都唔知點解呢∼我對住呀b咩野野怯疚感呀,咩野內疚呀,咩野悔疚感都冇哂lor,,,係唔係我真係對佢冇感覺呢...
之後同佢出左mk呀∼落左機鋪∼個feel都ok啦...幾多人下∼勁多人睇住我同呀b囉,,,個個都問我係唔係呀b個女朋友∼∼梗唔係啦!!我都冇男朋友ga,,,呀b打頭d3,,,我又無聊呆坐- -”之後有人串我咩野冇仔大哂呀?!又話同我鬥頭d,,,咪玩lor∼∼∼我係新手唔代表我係唔掂lor!!!佢咁講我,我又同佢玩左一次∼∼雖然唔係第一次入機鋪∼但就係第一次玩ed野∼覺得太無聊膚淺啦!!!冇哂我ga風格∼勁多人睇住我玩∼成個頭d3區得我一個女仔玩喎∼仲要係濃妝punk妹look lor,,,個個都話我一定lose- -又話佢玩左成年磺d,冇可能lose比我,,,唉唉!!但係我又真係win佢喎!!係我技術好過頭定係佢太0呂掂呢= =” win佢之後好開心,,,又出名左= =”個個都識我”姬妹”了!!
之後入左屯門搵呀進= =”勁唔知點...佢想我去佢屋企喎∼佢又係想move我,,,唉唉!!呀b陪左我去...thq呀b∼∼∼之後行行下佢ps甩左我同呀b,,,勁火呀!!!之後同呀b一齊食野...then,,,去左呀b個homee∼∼好笑!睇dvd= =”我愛奇諾奧”...哈哈...佢又講ed野= =,, 我又係送出左一個好大ga檸檬比佢呀∼∼呵呵,,,我咁易受你咩...傻的呀b!!之後佢做左d唔知咩野,...估唔到佢又係d咁ga人,,,唉!!我再一次送出一個又一個大大ga檸檬!!哈哈...我唔會比你咁易上到ga,,,算啦呀b!!
之後呀b送我返家- -”係地鐵有人同我講”how pretty”lor,,,我傻左lor∼!!問我拎電話,,,又比左name card我∼唉,,,一個外國ga男仔,,,一張name card,,,唉!之後我同呀b講,,,我成日都收到佢地ga name caard∼佢又打比呀廷(我唔識佢ga)...話叫呀廷幫我∼∼∼@@...呵呵,,佢比左呀廷個電話我∼∼我都同呀廷傾左幾句,,,覺得佢幾nice啦,,,有d想識佢,,,唔知佢係一個點ga人呢,,,我好想知= =””
|