我今日好唔開心Ar !!!今日上英文堂個陣時 Miss Yuen 冇端端鬧我Ar!!我都冇做錯!!
唉......番到屋企又比啊媽話!!!救命呀!!=..=
不過我放咗學之後,我行到落去綠楊個陣時,撞番個小學同學Ar!!呇P我係小學好Friend咖!!估唔到咁都會撞番!!((+.+))