| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
| beautiful day.............!!!! |
呀。!!打完無啦啦無左呀。激氣!再打過先!
今朝開心到早左起身。一諗起可以見到呀珍。呀姐姐。就好開心。!。!。
首先就去左婷屋企先啦。出門口了。點知呀婷話佢部相機唔好用。
所以我就返去屋企拎相機呢!佢食早餐我拎相機。
12點到。就同呀婷一齊返我地既小學校慶啦。
返到去啦!我就同呀婷喪影相呢。嘩。開心死呢。好多人同我影相!
重好多小學同學讚我靚仔呢。見返好多小學同學真係好開心呀!
不過今日既遺憾美就係呀珍唔肯同me影相呢。!!!
點解。點解!?
之後呀婷就約左個同事落元朗食日本野啦。去了田中呢。三個人叫左200蚊野食..."
又係婷婷請me食野。又無出到錢呢。好多謝佢也。成日請me食野。
唔得。第時有一定要補返俾佢!
飽飽了。就去"新北江"行街睇野。佢地買野真係買好耐。好彩。等佢地果時我都有。
我都有好多靚女睇。!行完了!就同婷的同事去了搭車。送他走佬!
好了返教會。!返到去。我就同婷一齊裝飾教會呢。就聖誕啦嘛。!
到了晚上。打邊爐。好開心可以見到咁多人。好熱鬧!因下晝果時無人的呢。
經過長時間既作戰後!食到好飽呢!。
執野既時候。有位劉兄唔小心倒到D湯落個電煲度。搞到教會停了電。
好彩。我地有專業人士在場。好快有返電。!今日同呀婷真係過得好開心。
唔知可唔可以多D呢D日子呢?又唔知可唔可以日日都俾人讚我靚仔呢?!
哈!!!!! 好多謝今日帶俾我快樂既每一個人呢。
晚上3點45分。好眼訓呀。早抖啦呀roy。!
待續…。
|
| 刊登時間︰2005-12-04 02:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 2 日 星期五 |
 | |
| 好快喎今日.......過得"。 |
起身。開歌聽。嘈住人。刷牙。洗面。洗頭。吹頭。gel頭。俾媽媽鬧:今日小可無鬧到。。
返到學校。又係谷氣既一個早上。煩Xㄨy呀!!無啦啦捉左我出黎話我無書要見家長。!!!!!
死煩人。搵日忍唔住爆鬼你呀啦。胡一泓!
今日又係無人陪。無人理。!又係平凡既一日。
哈。發覺:呀詩:我班既一個火星人:。係一個對me有D衰的人。成日呃我。
哈:呀田:一個傻得好得意既f5女仔。發覺我同佢、佢D fd 都好傾了!
哈。又發覺。:呀珍:一個好高竇既女仔。不再咁高了。!
哈。聽日可以見到:婷姐姐:
同我一間小學又幫過我補習又算係我家姐既一個靚女。
因聽日我地一齊返小學。校慶喎。聽晚啦。就同婷姐姐一齊返教會打邊爐。!
今晚都幾舒服呀。又有呀珍陪me傾計喎。
聽日聽日聽日。一定會好開心姐。!!好啦早抖啦呀roy。
美麗的明天。等我呀。
待續…。
|
| 刊登時間︰2005-12-03 12:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|