| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 27 日 星期日 |
 | |
| 外星人終於整好駕飛碟啦..............! |
真係真係真係.....。界緊粗都要爆句pk呢。
今朝早呀。7點幾兩個外星人同我伯伯同"媽咪。響度鬼晒咁嘈。周公都俾佢地激死左。
好彩地!成班娃鬼出晒出飲茶。!先可以靜靜。沒計了:都醒左。肚子又叫維有搵早餐食吧。
飽。
又去左隔離度打機:到左下晝又餓了。早上媽咪煮左D飯。
哈。一見到D白色既飯就好想搞好多野唔知點解地。一於炒左佢。!!!

燈燈燈燈。
一舊白飯就變左呢堆野啦。呢堆野係呀roy有屎以黎整得最靚的飯呢。!
特別新聞報到!!!!
岩先從家姐口中聽到話外星人整好駕飛碟。
可以返返去佢個星球:巴魯坦星啦!!。 好野...~。
無無聊聊地。又一day。今日係星日。
好啦。又要准備呢1-5日既冒險啦。 洗靚塊面。跟住講聲早抖先!
待繼…"
|
| 刊登時間︰2005-11-27 09:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
| 今日................." |
又係晨咁早起鬼左起。早餐:雜肉豬骨公仔面。
娛樂:又去了隔離打機。 工作:整靚個日記。
歌:沖涼果時唱左首極樂罷了。 煩:外星人響屋企用嘈音攻擊、攻擊me。搞到要走佬...."
知了:原來in love呢隊組合D歌幾好聽下。 苦腦:點先可以識到呀詩呢:?
點解:無街出。無人搵我。無得聽歌。無計傾。
完"
日日都咁無聊。打鬼打馬咩!!!!!!
|
| 刊登時間︰2005-11-26 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|