2007 年 11 月 12 日  星期一


生氣極了!!

今天早上一早上學!!

早會沒有了黃老吉..走來了一個老馬= =

老馬比起黃老吉更多廢話!!...

接著那兩個普通話大使...

一個人的高音盡得老馬真傳...唉

今日超多人面青口唇白!!連PAYMOND也是

真是擔心了!!

那班領袖生入CAMP像打仗= =

出返黎像死了!!...

英文""沒有特別!!

CL""不想再上..悶到發荒!!

GEOG""一般吧!!

ENRI""明明見到衰人...但是來的是代課老師= =

那堂拿來練朗誦= =...很不爽他們

又要練又不合作...!!哪班一堂只練得兩次也不夠啦?!

太嘈...不想理會他們...!!

今篇日記不想打粗口...不然就一大堆了!!

很多謝你們在我身旁搞一些十分爛的GAG!!哈

LUNCH""落去朗誦....

A班平平無奇,B班(季)開始衰落

C班(亞)不鳴即已,一鳴驚人!!

D班(冠)做得十分好...無懈可擊!!

我們班不知道耶...!!

鮑生又發癲...係到喊= =...

不想理會他了!!...不知有什麼好喊

這情況不是喊的時候...是嬲的時候!!

PTH""老馬堂...上天像贈興!!

MUS""沒有特別= =!!

ECON""派卷...比想像中低...不想提!!

放學""放棄了數學精英培訓班...

以後可能不用揹上這銜頭!!...

返龜!!無KEY...幸好BABA很快回家=]

刊登時間:2007-11-12 05:24 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單