| 生氣極了!! |
今天早上一早上學!!
早會沒有了黃老吉..走來了一個老馬= =
老馬比起黃老吉更多廢話!!...
接著那兩個普通話大使...
一個人的高音盡得老馬真傳...唉
今日超多人面青口唇白!!連PAYMOND也是
真是擔心了!!
那班領袖生入CAMP像打仗= =
出返黎像死了!!...
英文""沒有特別!!
CL""不想再上..悶到發荒!!
GEOG""一般吧!!
ENRI""明明見到衰人...但是來的是代課老師= =
那堂拿來練朗誦= =...很不爽他們
又要練又不合作...!!哪班一堂只練得兩次也不夠啦?!
太嘈...不想理會他們...!!
今篇日記不想打粗口...不然就一大堆了!!
很多謝你們在我身旁搞一些十分爛的GAG!!哈
LUNCH""落去朗誦....
A班平平無奇,B班(季)開始衰落
C班(亞)不鳴即已,一鳴驚人!!
D班(冠)做得十分好...無懈可擊!!
我們班不知道耶...!!
鮑生又發癲...係到喊= =...
不想理會他了!!...不知有什麼好喊
這情況不是喊的時候...是嬲的時候!!
PTH""老馬堂...上天像贈興!!
MUS""沒有特別= =!!
ECON""派卷...比想像中低...不想提!!
放學""放棄了數學精英培訓班...
以後可能不用揹上這銜頭!!...
返龜!!無KEY...幸好BABA很快回家=]
|
| 刊登時間:2007-11-12 05:24 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|