2007 年 9 月 14 日  星期五


田徑..

今日要去田徑...真係慘

返學又要拎3...今日ERE好唔鋸佢...

好煩呀...衰人!!...真係衰!!

跟住就係MATHS...

超易...侮辱我既智慧...哈哈

跟住係英文...無咩聽書!!

LUNCH係到做MATHS...

易易易...有一題真係好抵死...

陳子健唔識喎...俾我串到佢想死XDD

跟住對住MISS劉3堂

佢超惡...唉...

放學3個人飛的...每人7蚊...

真係好狼死...MARTIN欠錢唔還...!!

去到見到MISS鄭...

我第一句同佢講...係咪好耐無見

哈哈!!佢答係...我FEEL到佢開心

跟住跑3+1...300+100

俾我地抖50秒...

真係抖完唔想郁!!空氣太差

跑住訓左係地下超耐...

TING2同阿妹以為我死左=0=!!

哈哈...佢地想用腳幫我做心外復甦...><

我又無釘鞋...超慢><

我陸運會之前要58秒或者再快D!!

我要羸KAWAI!!

放學同余先生,余小姐,KAWAI,曾家勇,癲狗走

余小姐...我忍你...邊個叫你係我阿妹...!!

余先生...明白我既知心人!!哈哈

刊登時間:2007-09-14 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單