| 好耐無打日記(3日) |
前日---
第一日屈臣...
又要出沙田=0=...果日落雨
都唔知出去做咩!!
教左成日熱身!!...小步跑真係難
有1個阿sir,3個助教
3個助教都唔識...哈哈!!
好悶...!!好眼訓...跟住去食早餐同午餐=0=!!
尋日---
練波...!!超熱...個死人場!!
做側滾時整親...!!唉!!
後面個一個中可以話無郁!!唉!!
今日---
去左打波!!唔想講!!
只係今日開心...阿哥會考18分...原校升左!!xddd
今日第4日玩跑...紅密了!!
|
| 刊登時間:2007-08-08 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|