2007 年 8 月 8 日  星期三


好耐無打日記(3日)

前日---

第一日屈臣...

又要出沙田=0=...果日落雨

都唔知出去做咩!!

教左成日熱身!!...小步跑真係難

1個阿sir,3個助教

3個助教都唔識...哈哈!!

好悶...!!好眼訓...跟住去食早餐同午餐=0=!!

尋日---

練波...!!超熱...個死人場!!

做側滾時整親...!!唉!!

後面個一個中可以話無郁!!唉!!

今日---

去左打波!!唔想講!!

只係今日開心...阿哥會考18分...原校升左!!xddd

今日第4日玩跑...紅密了!!

刊登時間:2007-08-08 09:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單