2007 年 8 月 10 日  星期五


8號風球

今日去打波...

去果時都有雨...好細!!

無遮...但都自己都唔係好濕!!

約12點9...1點黎就差唔多啦!!

去到睇到班細佬打波...笑死...

一個字廢...兩個字好笑...3個字無得嘆!!

到開波果時...YY2既阿SIR話遲下一定8號風球

咁就要停...走佬!!=0=

8號都唔會吹得爛間野呀?!

場波未打哂...輸左好多...!!

都唔知點...腰斬都好既...唉...

可頭剪刀布...又輸

又拎多次波...無奈!!

出到去都唔係好大雨...

火車超迫=0=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間:2007-08-10 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單