2007 年 8 月 22 日  星期三


屈臣

今日得閒去屈臣

但係D雨時落時停

仲掛過黃雨TIM!!

去到果時....無雨...

但係助教果D唔同哂!!

做返D熱身...

諗住黎埋呢堂就唔黎!!

點知呢堂俾人叫左出去帶熱身!!

教起跑...無野好教啦!!

有人串阿SIR...差少少開片

跟住練完去左惠康...跟住行返去沙田

平時搭70返粉嶺...唉...無啦啦要行去沙田搭火車

跟住去左買D野食...又去左沙田行左陣

去M記HEA下!!...見到個怪人...

跟住去搭火車...係火車站見到一個人串個警察

警察真係唔易做呀!!

返到HOME都差唔多7點啦!!

刊登時間:2007-08-22 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單