2007 年 8 月 17 日  星期五


練波

練波...

最後一日既訓練班!!

PAYMOND去左日本...唔知係咪同小燕呢?!

跟住得林鵬教...XDD

好少體能...開左一個中GAME

我落左一場...做L=0=

佢叫我學好守波!!O哂

都幾好!!可能...><

練完...廢事沖涼...返龜先沖!!

同傻謙,細謙,TIMMY飛的!!當然係傻謙請!!

傻謙成日請人搭的,食野...但係無錢還錢...!!

哈哈...算啦!!返到龜...一個人都無...唉...

個心超煩...!!真係唔知點...

可能有個目標!!

刊登時間:2007-08-18 08:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單