2007 年 6 月 22 日  星期五


爛gag!!

今日下晝....

第2個阿哥問左一條好深既問題!!

點解企鵝個肚係白色?!

我最大既阿哥話...

因為男既企鵝中2黑色...女既企鵝中2白色

跟住佢地原本係澳洲住既...見到袋鼠袋住個仔好溫馨!!

就話住個肚白色好啦!!因為女既中2白色....

[[ 呢個答案岩左dd啦 ]]

第2個阿哥又話...有個人答...

因為企鵝隻手太短...洗到個肚洗唔到隻手!!

我最大既阿哥既同學就話...因為佢要同雪溝通

邊到有雪...白色就可以溝通=0=?!

成班低b仔!!哈哈

刊登時間:2007-06-22 01:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單