2007 年 6 月 12 日  星期二


第2日考試─中作!

今日考中文作文...

借事抒情:記一次成功的經歷及感受

借物抒情:紀念冊

我唔識寫借物既概念圖...就簡左借事!!

寫既野好白痴呀=0=

但係好有信心!!

跟住有看圖作文..

又有實用文...我覺得寫得幾好!!

跟住錯別字同病句...

好易...!!點解會咁=0=

考完就落左去...

走果時同kawai吹水!!

呢家對今個暑假有好大期望...

但係唔係幾想去屈臣..

都係唔好諗住=0=...

聽日考 ENG & ENGLIT

刊登時間:2007-06-12 11:12 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單