| 第2日考試─中作! |
今日考中文作文...
借事抒情:記一次成功的經歷及感受
借物抒情:紀念冊
我唔識寫借物既概念圖...就簡左借事!!
寫既野好白痴呀=0=
但係好有信心!!
跟住有看圖作文..
又有實用文...我覺得寫得幾好!!
跟住錯別字同病句...
好易...!!點解會咁=0=
考完就落左去...
走果時同kawai吹水!!
呢家對今個暑假有好大期望...
但係唔係幾想去屈臣..
都係唔好諗住=0=...
聽日考 ENG & ENGLIT 呀
|
| 刊登時間:2007-06-12 11:12 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|