2007 年 6 月 11 日  星期一


IS,,,IHATE U

IS衰左...

英文識解唔識答

中文更加唔知點解覺得難!!

唉...呢排我係到諗

 假如我變左一個衰人

 我係為左邊個而變

 自己還是別人

 可能受到不知怎麼刺激!!

 天作弄人呀!!

 假如真係咁

 會變成點朋友們是憤怒

 還是關心還是可憐

 作為一個唔信有神存在既我

 我覺得呢d野唔知點解釋!!

 因為我唔信神

 神就算有多棒那沒有可能用數秒寫一個人的一生

 就算係咁…咁神未免太草率吧!!

刊登時間:2007-06-11 11:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單