| 悶 |
幾日內...msn hang左
要用web msn...真係難過同唔方便
今日諗住清靜地過埋
好好地咁休息...
諗住所有proj.都做完
點知...咁美好既日子...俾人搞到要做proj.
君話佢部電腦down左...無左中央個個proj.
要係我部電腦做...唉...
點解佢一個人做哂...
跟住我話我幫佢做...
點知...就係咁...用左我兩個幾中=0=
咩都係我地兩個做!!
我互評表唔會好好咁寫佢地架!!
頂頂頂頂頂頂...
君借我部電腦做每周一篇
佢幫勁多個人做=0=!!
跟住做左咁耐...無玩過呀
成日都係得朝早玩左陣陣
頂...你地搞到我無得玩呀=0=!!
呢篇qooza都係無咩時間打>v<
|
| 刊登時間:2007-05-27 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|