2007 年 5 月 27 日  星期日


幾日內...msn hang左

要用web msn...真係難過同唔方便

今日諗住清靜地過埋

好好地咁休息...

諗住所有proj.都做完

點知...咁美好既日子...俾人搞到要做proj.

君話佢部電腦down左...無左中央個個proj.

要係我部電腦做...唉...

點解佢一個人做哂...

跟住我話我幫佢做...

點知...就係咁...用左我兩個幾中=0=

咩都係我地兩個做!!

我互評表唔會好好咁寫佢地架!!

頂頂頂頂頂頂...

君借我部電腦做每周一篇

佢幫勁多個人做=0=!!

跟住做左咁耐...無玩過呀

成日都係得朝早玩左陣陣

頂...你地搞到我無得玩呀=0=!!

呢篇qooza都係無咩時間打>v<

刊登時間:2007-05-27 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單