2007 年 5 月 15 日  星期二


今日沒有怎麼好說

只想說我的心態...!!!

人生如比賽!!...每日同唔同人競賽

我做咩都想羸...排球,籃球,田徑,讀書

都不斷去爭取勝利!!

可能為左一口氣來比賽...很傻

但係我發覺羸總比輸好!!

羸的喜悅是很開心...

整個人生有不知多少比賽...

也許再沒有...所以每次都要去用辦法去羸!!

我會去為羸而努力....

但係有些時候...努力練習也許沒有用...

不知是否我要刺激的感覺...好勝心超強!!

我會去以後每一場比賽出盡全力!!

刊登時間:2007-05-15 05:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單