家長日
我今日本來係1點半見家長的
iam the first one去見老師架
點知老師問我可唔可以遲d wo
咁我又冇所謂既..咪調左去本來何仲個時間
點知3點3去到學校見到仲有好多人係未見個lor
阿sir真係見人見好耐呀..講好多好多野
我去到4點先見呀
講左一陣成績之後...佢話吾吾幾好幾好
之後就話唔見得我係班同學校做d嘜野既服務
叫我嘗試為班,學校,社會做d野...
其實我都有做野呀..全級得第x名...不要提了
老師仲話我夜訓會變蠢..叫我早d訓
哦..我會聽你講架啦阿sir
回顧今日..我見到幾位同學見完老師後都有喊...
都搞到我有d不安..見完先鬆左一口氣
考得唔好既都唔好灰心..繼續努力呀!!
係wo..唔記得左..今日書展last day..
買左本都幾岩心水既..可惜都用唔足個$50
過都算啦
|