| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 25 日 星期二  |
| 2008-03-25 |
分類: 未分類 |
今天過得挺開心的
下午跟mum和sister去了KFC食雞
wa....巧豐富的一餐呢
買了一個一桶分享
共108元正的
很多食物啊...
有一大桶雞,兩個飯,兩個薯蓉,
兩個粟米,一盆格格脆,四杯可樂...
oh!!they're great...
食到十分飽呀....也很油膩
好像吃了幾湯匙油一樣....
快樂的時完過去了...
又是功課時間....要做最後衝刺了
加油!!加油!!加油!!!
最後,今天是莊先生的牛一
在此小弟祝他生日快樂!!
又老一歲了......
|
|
|
KELVIN 於 2008-03-26 10:20 PM 發表:
多謝晒..CM到..
|
|
|
HIHI~^.^ 食D咁油既野 仲唔食肥你? HAHA~ um.... D 功課... 好多都未做lor~
|
|
|
HIHI 你傘係咩意思sin== (我都想好似你咁變態!你可以教我嗎? ) 你不嬲都係變態ge啦,, d英文咁勁==” 仲洗教咩 cm* (我都好想食kfc牙,, 你好幸福牙><)
|
|
|
小魚 於 2008-03-25 11:07 PM 發表:
嗨嗨'' 陳ben 知唔知我系邊個呢? cmm for u~'
|
網主回覆
當然知道你是誰啦魚先生 Posted at 2008-03-25 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
夏茵* 於 2008-03-25 10:15 PM 發表:
KFC-0-超傷喉的耶!!今天早知就叫你去了啦~! 真棒耶你!終於有一天你這樣"早"寫日記呀! 還有 我一寫完你就cm了 好棒耶你 這麼準時~ 你這麼on time 的到我的blog 我有時間的 一定一定也上你的日記的!!!!!!!!!!!!!!!!
|
網主回覆
多謝你的讚賞!!!
你們今天都應該玩得挺開心吧 Posted at 2008-03-25 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|