聽日要去乘風,又要jump水,我阿爸知我尼野,所以話要寫家長信俾miss,但miss話因為話水壓關係問題o係水到唔會現出尼,lily又話會細菌感染,咁我信左lily同阿ba,咁我就要寫家長信,我寫= =
呀!miss lee今日冇番,佢星期六果時都有d野嫁啦.....都可能因為我地要比賽所以頂硬上,,,,,好慘.....
冇野做tim!!!!!好悶~~~~~上下一見鐘情先~~