今日miss好賤,我唔去jazz姐,打尼我home叫我去,我就搵左我阿ba幫我同佢講,就連我阿ba都幫唔到我,佢超狗,攪到我阿ba都幫唔到我!!我上次sport day d野已經好唔開心,依家尼多個miss lo!我真係好想死呀!miss lo仲叫我星期一去搵佢!食屎la!點應付佢好呢??上次miss ho d野我都未煩完,仲尼多兩單,依家....點算??好在我地班show果日冇咁快到!!體力方面都可以頂多幾日!!!好想逃學!!唔想番學,我真係頂唔到啦!!冇人可以幫到我,又唔想同人講我有婕脆弱......應該點做???真羨慕細個既我...無憂無慮,有人餵我食野,冇人鬧我,多開心!!!!依家?咩都要靠自己,我真係唔想撐啦!!好想退學.....
|