°█`'[!°°× -]◆/\/與殭屍戀愛°◆>>>>
SAD_WING
暱稱: NEED LOVE RAIN
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
唔gur
都好開心
好開心!!!!!
冇野做!都係咁!
死得~~
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 12
今日人氣: 4
累積人氣: 655
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


去睇碌架床~~ 分類: 未分類

今日好悶~~不過都有出街......先係朝早,起左身,紮緊頭髮果時,望住塊鏡,唔知點解,唔想去柔道。就sms果女partner..話我唔去,佢問我點解唔去,我又唔知點解唔想話佢知我好攰,唔想去,then,就話我失戀想靜下,咁就過左骨,冇都話有^^。哈哈!!我就同family去食早餐,食完我冇走到,我同佢地去睇碌架床,我睇中左個$2080,佢地又話個另一個好,我覺得我果個有櫃好d!!咁聽日又要練步操,唔知練到幾點,又唔知趕唔趕得澈去柔道,我又想去,咁就帶定件柔道袍去啦。咁姐係又要坐低6點先番到去啦,= =好想cut一種活動......如果有得選擇,我會選擇長笛,因為長笛係連summer hoilday都要番= =,真係如果俾著係你你都想死>.<,圖書館理員我就一定要做,唔知點解,冇原因嫁。只係想做....我唔知點解成日諗起佢.....唔知呢,自從佢成日唔俾我行之後,就可能成日見到佢,咁我好似有d鐘意佢,唔好再諗起佢啦!!!!!ka yi佢d功課仲o係我到呀,佢msn同話佢番左大陸,又唔講!攪到我唔知點攪佢d功課= =算啦!好朋友,冇所謂!講番miki,佢又係番左大陸,唔知係咪同ka yi去呢?不過佢話買番個匙跟俾我,佢衰到丟埋我個匙跟落rubbish bin>.<不過好朋友...算啦!唔計呢d野^^唔知點解e+好似上左隱咁聽"習慣失戀".....好想搵番個新bf。=口=好無聊!算啦,冇都好過俾人hurt!呢句係我既宗旨!>.<






訪客留言 (返回 SAD_WING 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]