今日都係咁啦~今日去左科學館隔離果個唔知咩野.....睇野....正係搭車都搭到我嘔咁濟,搭車果時....肥歐又o係到玩我頭髮攪到我瞓唔到,正pk。溝ka yi咪溝lo,燒埋我果疊....黑人憎!>.<then,我番到學校又冇野食....個死人ANTIE真係想問候佢全家,,,,,,,到放學,又要管樂,,,,去到,,,其實都唔係咁咩姐,我都唔係咁憎管樂姐....miss lo叫我去跑我都冇去啦,睬佢都傻.....哈哈!我想搵外快呀,,,,,我想買部音樂功能好d既手提!呵呵!算啦..心淡!!!!88
|