|
|
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
happy 星期五^^  |
分類: 未分類 |
放假第一日!!就超開心.
同ieng2.bochu.出左大陸修甲,等等很多..有d就吳講na.
超搞笑,笑Q死我同細瑩.
之後翻左澳門,等我翻屋企換左衫
去左小泉,我地超肚餓的說><
食完,bochu走左,我同細瑩去AI打機- -'
玩左d超好玩ge耶,對嘛,細iengieng.Xd'
玩完等岺+ip黎-3-'
去左乜乜甜品又食.
2點幾先走.笑Q死.
|
| 發表時間:2010-04-03 07:32 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 24 | »
|