|
|
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
| 2009-04-20 |
分類: 未分類 |
- ' 妈咪阿~~T.T
-' YY苦啊,胃貓幾日無吃過D咩la~~,啃面包啃面包就是啃面包!!!-.-
-' 飲左幾日凉茶,原因我生''痱之''T.T!!!!
-' 吳敢吃有味ge野,掂到伤痛到眼泪都流!!!T.T
-' 连飲水都痛死我,刷牙仲痛
-' 我好饿啊,吳好避人地减肥la~,無野食的難受,痛苦啊
-' 快D好啦,快快好啦...
-' 5.1快到lu~
-' 老弓叫同我過深圳玩,我就吳過啊,你吹啊,
-' 我恨你啊>.<
-' 恨你一輩子...
|
| 發表時間:2009-04-20 08:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
|