從前呢,有只癲狗啦,
佢好中意入人blog好似癲左咁係度亂犬戈wo~~
好中意好中意吊人老母wo~~~~
唔通,,,人地老母好吊D???
特別好味D,嗯嗯.
正cheap精,咁愛呻吟做咩唔抱住你堆脂肪慢慢呻吟去啊?
不過又係.人樣衰呢就特別愛犯賤心理先平衡
中意惹人,好好地相處唔好wo~~
o曬咀,一堆脂肪都仲敢跑出來嚇人,仲要係度jjyy想點啊
博型?又型唔過人wo~博出位???
好心你啦,雖然生得樣衰唔係你ge錯,但係都唔好走出來亂犬啦
其實遲早比人打死大家心理有數啦,你又何必係度自己穏出路呢???
好擔心你遇到ge係第二個會點,神咁早死左啦,
係我先知道你D野za,先同情你za,
之前又少少欣賞你lo我想講,但係,你把嘴,好得人憎,我無惹過你你黎惹我?
一而再再而三咁忍你,係極度之寬容對你,我只係想係班上好開心咁,先比足面你
我唔想破壞同學之間感情先會咁,請你搞清楚一點,我唔係驚你,
你唔好一次比一次過分,人的忍耐係有限ga.ok?
挑,你要面首先就要做好你自己
比好多面比你啦已經
如果我要丟你假丟得你仲死lo我想講
'' 唔好比面唔要面,''
仲有,我承認我自己係好hi豬啊,我無講過我好令wo,我好肥,我都認啊
你話仲有一日打死我啊嘛,你米去叫人打我lo,你要搞清楚邊個岩邊個錯?
不分青紅皂白係度嘈,有咩著數啊?
大家和和氣氣唔好?
唔該你唔好咁幼稚啦
唔細la~
你把嘴收D,你以後會好D比你ge建議
唔係針對你,ok?
|