☆相片相反☆
♥`' Keep smile forever !!.
SAIYING_813
暱稱: 、鈺YinG很♥梨.
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
gd^^
ken wong. luv u~
=[
2010-06-11
  收集祝福 :] 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


2009-04-24 分類: 未分類

        

            從前呢,有只癲狗啦,

            佢好中意入人blog好似癲左咁係度亂犬戈wo~~

            好中意好中意吊人老母wo~~~~

            唔通,,,人地老母好吊D???

            特別好味D,嗯嗯.

           正cheap精,咁愛呻吟做咩唔抱住你堆脂肪慢慢呻吟去啊?

           不過又係.人樣衰呢就特別愛犯賤心理先平衡

           中意惹人,好好地相處唔好wo~~

           o曬咀,一堆脂肪都仲敢跑出來嚇人,仲要係度jjyy想點啊

           博型?又型唔過人wo~博出位???

           好心你啦,雖然生得樣衰唔係你ge錯,但係都唔好走出來亂犬啦

           其實遲早比人打死大家心理有數啦,你又何必係度自己穏出路呢???

          好擔心你遇到ge係第二個會點,神咁早死左啦,

          係我先知道你D野za,先同情你za,

          之前又少少欣賞你lo我想講,但係,你把嘴,好得人憎,我無惹過你你黎惹我?

          一而再再而三咁忍你,係極度之寬容對你,我只係想係班上好開心咁,先比足面你

          我唔想破壞同學之間感情先會咁,請你搞清楚一點,我唔係驚你,

          你唔好一次比一次過分,人的忍耐係有限ga.ok?

            挑,你要面首先就要做好你自己

            比好多面比你啦已經

            如果我要丟你假丟得你仲死lo我想講

            '' 唔好比面唔要面,''

            仲有,我承認我自己係好hi豬啊,我無講過我好令wo,我好肥,我都認啊

            你話仲有一日打死我啊嘛,你米去叫人打我lo,你要搞清楚邊個岩邊個錯?

            不分青紅皂白係度嘈,有咩著數啊?

            大家和和氣氣唔好?

唔該你唔好咁幼稚啦

唔細la~

            你把嘴收D,你以後會好D比你ge建議

唔係針對你,ok?

         

           

發表時間:2009-04-25 12:26 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]