-' 琴日同左好耐無一齊出街ge babii出街=.=
-' 好累好累琴日
-' 去戈個公園搵管理員阿叔占卜,佢講D野好準ga,都好多人佢搵佢占卜講心事,佢會比好多意見你Xd'
-' 之後佢地話去行33,米繼續行行行
-' 我開始餓啦T.T
-' 拉佢地去食野,好味Xd'
-' (其實中間省略左好多情節and地方,懶得打=.=)
-' 到左6點幾7點,去左筷子基戈邊ga公園,好凍好大風lo~~T.T
-' 座係度等人,幫死仔仲慢過D烏龜!!!
-' 包in都扯曬la,都未見人影=.=
-' 我同卿姐唔得閒話要走,又死唔肯比我地走,唉
-' 死要我見到戈個叫咩阿斌ge男仔黎先肯比我走>.<
-' 唉,咁米等咯,詩慧姐你米打算介紹佢比我ah,我唔要ga=.=
-' 後未11點零打比媽咪,媽咪叫我快d番,話我抵抗力咁差,仲到處去到時傳染到比我就屎=.=
-' 反正我都想走好耐lu^.^
-' 呃人,哇哈哈哈哈,話我媽會打我ga,我要走拉
-' 可以閃lu...
-' 番到屋,累到散,訓到今日4點幾5點
-' 食野睇電影算啦,一陣溫習,唔想出
|