由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
好野~yeah~
係時候寫日記呀!!
不過...我真係唔知寫咩好呀!!
下......我諗到啦!!!
我今日好累呀!!
行左好耐呀!!!!累死我啦!!!!
好啦!!!講住咁多先~
好啦!!!886~^^
今日好想訓啦!!!唔講啦!!!!係咁啦~
88
我今日到幾開心呀!!!
但係......我D糖糖比D唔想比佢食既人姐~
不過....算啦!!!!到比佢地食曬啦!!!
真係D唔開心嫁~
算啦!!!!我冇咩野講啦!!!!886!!!@@"
今日我覺得幾好呀!!
我可以忘記佢啦!!!!
不過....佢一係到玩信息既時候....我個心真係有d痛嫁~
仲有d唔開心添~
不過.......過左一陣到冇咩野~
到OK啦!!!!
我真係好希望我會忘記佢呀!!!!!!!^^
e......今日好悶呀!!
到唔知到點解~咁悶嫁~
今晚可以去食法國野嫁~
不過我唔去食....我唔鐘意呀!!
^^...今日到OKOK啦!!!到幾好呀!!
好啦!!唔講啦!!!!我訓啦!!!886