今日...我病到好辛苦呀!!!
到唔知啊bb女佢地...有冇交錯嫁~
因此聽日要我地個組~會報呀!!
咁我...知我冇咩點做~但係冇可能要我講曬咁姐~
到唔知佢地躂做嫁~咁冇人性嫁~
真係對住佢地好唔想做野嫁~
到我話做既時候...但係佢地又話唔做呀!!!
真係比佢地激死呀!!!
好啦!!!!講返d開心野啦~~
我黎幾日到好掛住二個人呀!!!
一個係我既好好好好好好好好好好好好好好..好到激既朋友妹妹~
一個係我好好好好好..好鐘意到激既家鴻呀!!
不過...我希望妹妹唔會.......唔鐘意我講既野啦!!
點到好啦!!!佢地真係我既激好既人啦!!!!
l love 你地∼∼
|