ai...
由上個星期直到E+我嘅病都仲未好~~
5通真係5去睇醫生就5好??!
由上個星期開始:感冒--喉嚨痛--發燒--咳--大感冒 [[[感冒5步曲]]]]
呢排D紙巾就快變成我嘅good FD啦..
E+都5G嚸好...
今次就講到呢度先..
Because我要go to school 喇... ^_^.