|
|
2009 年 3 月 12 日 星期四 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
超低能,勁搞笑! 
今日系學校啲野吾講啦!
我想講係系屋企發生既事
我好少會寫屋企發生咩事
因為屋企仲悶過學校
不過E家我要收番E句野
近排成日都有人打電話打黎
你地或者會問
「你擺個電話系到度
吾係要人打黎咩?」
無錯
係要人打黎
不過
吾係吾識既人囉!
仲要話搵咩唐其峰
係咁既
推理進:喂!
白痴男:喂!吾該搵唐其峰呀!(男人聲,不過果三個字係聽音估出黎既)
推理進:吓!你打錯喎!(心諗佢係運桔公司派黎打黎既)
白痴男:邊有可能打錯呀!吾好環野啦!
推理進:吾係呀!你打錯呀!(我同我婆婆成日咁講)
白痴男:吾好環啦!你係米唐其峰呀?
推理進:吾係呀!你打錯呀!(其實我叫道其峰呀!)
白痴男:咁佢E家係吾係度呀?
推理進:都話你打錯囉!(吾話佢白痴都吾得,點極都吾明)
白痴男:細路!吾好環啦!俾佢聽啦!
推理進:咁你真係打錯呀麻!(明知我係細路仲問我係米唐其峰!)
白痴男:喂!無理由打錯架喎!你E度廿八樓呀麻!
推理進:吾係呀!你打錯呀!(白痴!我五樓炸!)
白痴男:細路!你......(俾我窒住)
推理進:你試下收左線再打米知囉!(我真係吾係好明,仲咩要同佢講咁Q耐)
白痴男:細路!吾好講大話啦!
推理進:咁你試下米知囉!(頂!比著係以前既我,一堆粗口淋佢頭)
白痴男:咁好囉!你米將個大話繼續講落去囉!
雙方都收線......我好後悔吾係我CUT佢線
感覺上有啲似暑期工招募熱線咁......
俾人環果種FEEL 好想叫佢食
|
| 發表於:2009-03-12 09:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wthefk 於 2009-03-17 08:26 PM 發表:
|
|
|
wthefk 於 2009-03-17 08:25 PM 發表:
|
|
|
wthefk 於 2009-03-17 08:23 PM 發表:
|
|
|
[★]" 於 2009-03-17 07:18 PM 發表:
|
|
|
[★]" 於 2009-03-17 06:32 PM 發表:
你吾好講d訪客都系圖啦;; 都吾系全部都系佢; 你做咩屈佢v_v
|
網主回覆
我估吾到爆粗既人吾止得佢囉!超興  Posted at 2009-03-17 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
圖` 於 2009-03-17 06:25 PM 發表:
|
|
|
叼那星 於 2009-03-16 10:46 PM 發表:
|
|
|
wthefk 於 2009-03-16 10:22 PM 發表:
|
|
|
小錫=] 於 2009-03-16 09:44 PM 發表:
|
網主回覆
你同邊個講先
吾好要我誤會 Posted at 2009-03-16 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[★]" 於 2009-03-16 06:24 PM 發表:
|
|