|
|
2009 年 3 月 17 日 星期二 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
閉關之日將近,請必繼續支持本人喔 
近排俾個舊同學(肥超)
幫我申左個CS既帳
幾好環啦!
個花名係
三流偵探
我蠻鐘意E個名
因為三六(班號)同三流近音
雖然有啲自踏
只可惜我吾可以沉迷住
UT快到
應承左呀虹要數學一百分
相信
I can
後日開始閉關
如果後日見到我ON MSN
或者登入過QOOZA
請務必斜視我
記住呀
|
| 發表於:2009-03-17 08:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
↓正是我1B的老公-v-令女黎xD 同你同壹間小學嫁-_-
|
網主回覆
你反搞基
算
我無搞基歧視
真係吾知
WING係關鍵字眼
不過吾知邊位
不過你講到
1B裡面其中一個人
而又用KISS
E個字
係女仔就無錯(你搞基都無錯)
1B班入面
同我同班既人係好似得細提
換言之
佢小學吾同我同一班
1B班、同小學不同班、女、WING
可以根據高機率的演繹推理判斷出
應該就係
呂WING妍
對不對? Posted at 2009-03-23 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
邊位?
報上名來 Posted at 2009-03-23 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁寫全名O吾OK呀?-.-" Posted at 2009-03-23 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
歡迎光臨 Posted at 2009-03-23 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦~_~ Posted at 2009-03-18 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦~_~ Posted at 2009-03-18 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金絲 ;` 於 2009-03-17 10:00 PM 發表:
- P,S -我吾覺得戶田惠理香靚女-_-;! -因為我吾中2日本妹,,,
|
網主回覆
豉旦囉
個人喜好啫 Posted at 2009-03-17 11:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金絲 ;` 於 2009-03-17 09:59 PM 發表:
|
網主回覆
傾MSN果時講既
吾好誤會 Posted at 2009-03-17 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|