|
|
2009 年 3 月 31 日 星期二 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2009-03-31
禮拜六果時打機俾呀媽見到
呀媽即刻就嘈
仲鎖左我部機
今日考完試
就叫呀媽開機
勁悶..............
食住一個永遠都食吾完既飯盒
打住一個永遠都打吾完既GAME
吾知仲乜好
之前都可以溫書
但係家陣吾使溫掛
博咩呀
唉~
莫非真係要學柒謙咁
日日睇H?
我吾想
而且無晒興趣
唉~
唯有寄託推理小說度啦!
可惜係
我對訓覺更有興趣
最憎睇啲長篇小說
成日都要講勁多廢話先到戲肉
家陣先睇到三十六頁
歪曲的樞紐
睇啲書評
話E本吾錯
話晒係密室之王卡爾喎!
(我諗啲人睇到E段已經禁走左)
柯南同金田一要上網吾緊要
最緊要係六間房好鬼卡
睇睇下又卡
睇睇下又卡
有時仲卡走左
變左下集
勁火
睇黎我得推理小說一個選擇
算啦!

|
| 發表於:2009-03-31 01:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
吾該晒
拜拜 Posted at 2009-03-31 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.-" Posted at 2009-03-31 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾火點得呢? Posted at 2009-03-31 05:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|