|
|
2009 年 4 月 4 日 星期六 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
2009-04-04 
今日同柒興去銅鑼彎度拎果個英文小冊子
吾知有冇拎錯呢?
拎完之後
係果度行下
去到果個商場
SOGO
入面六成係女人3&化裝品&泳衣
兩成係男人3
兩成係家居
一成係玩具
無野睇
閃
走左去葵芳(勁呢!行架!)
借錢俾柒興食麥當當-.-"
見到李感記
拎走-.-"
食完之後本來諗住去美食嘉年華
但係太多人
縮沙
走左去答三三A走人
番到個龜殼
即刻掛住佢(電腦)
即刻開電腦
點知好Q悶-.-"
禁禁下
又俾我發現我最鐘意既歌既歌名
超開心^^
終於可以down落黎慢慢聽
最緊要係有歌詞呀
你睇下左邊果兩首歌
就係下面果首啦!
原名原來叫做
"如果你在"如果佢無譯錯!
伊織唱
大野克夫真係西利
佢作既歌
我多數都鐘意
E家仲係咁聽
個旋律超完美
有冒險同少少刺激既感覺
真係好難用言語表逹呀!
日文歌名叫
"君がいれば"
裶常建議你DOWN黎聽聽
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|
| 發表於:2009-04-04 09:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
... Posted at 2009-04-07 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|