福爾摩斯迷與推理迷聚首的重地
歡迎到訪倫敦貝克街221號B室!
SHFans
暱稱: 人類
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
原創口語小說《我是蜜...
2015-09-17
2015-05-10
2014-10-12
2014-07-23
文章分類
全部 (160)
S.H.Fans三流偵探團 (13)
爛GAG兵法 (1)
冷知識 (2)
求下你!千祈吾好要我寫日記呀! (15)
原創【think out of the box】 (2)
原創口語小說《我是蜜蜂》 (1)
原創推理小說《Riddler》 (3)
原創推理小說《怪盜毒蠍子》 (1)
原創推理小說《推理學會探案》 (6)
晒命 (2)
黃某之隨UP (7)
試音,吾入都無損失 (1)
未分類 (106)
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 4 日  星期六  ... 晴天...


  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 分類: 未分類
2009-04-04 愉快

今日同柒興去銅鑼彎度拎果個英文小冊子
吾知有冇拎錯呢?
拎完之後
係果度行下
去到果個商場
SOGO
入面六成係女人3&化裝品&泳衣
兩成係男人3
兩成係家居
一成係玩具
無野睇

走左去葵芳(勁呢!行架!)
借錢俾柒興食麥當當-.-"
見到李感記
拎走-.-"
食完之後本來諗住去美食嘉年華
但係太多人
縮沙
走左去答三三A走人
番到個龜殼
即刻掛住佢(電腦)
即刻開電腦
點知好Q悶-.-"
禁禁下
又俾我發現我最鐘意既歌既歌名
超開心^^
終於可以down落黎慢慢聽
最緊要係有歌詞呀
你睇下左邊果兩首歌
就係下面果首啦!
原名原來叫做
"如果你在"如果佢無譯錯!
伊織唱
大野克夫真係西利
佢作既歌
我多數都鐘意
E家仲係咁聽
個旋律超完美
有冒險同少少刺激既感覺
真係好難用言語表逹呀!
日文歌名叫
"君がいれば"
裶常建議你DOWN黎聽聽
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

發表於:2009-04-04 09:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SHFans 的日誌)


panda18 於 2009-04-07 07:48 PM 發表:
CM;]
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...
Posted at 2009-04-07 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]