|
|
2009 年 4 月 25 日 星期六 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
香港人點解會咁架?
今日已經夠晒黑
番到屋企諗住攞一百蚊去買個廿蚊既飯盒
條友找番四張廿蚊我
跟住走人
行左連一分鐘都無既路程既時候
吾知響邊度跌左兩張廿蚊
即刻跑番轉頭
見到有兩個女人
其中一個攞住兩張廿蚊
諗住係佢架啦!
米諗住用一啲婉轉啲既手法同佢講
「吾該!有冇見到有兩張廿蚊係地下?」
「咩呀?吾見喎!」
吾通佢咁講我仲要死都要人嘔番出黎咩?
米周圍搵囉!
都係攞吾度
雖然冇辦法知道係吾係佢
(有辦法既!驗下有冇我、我呀媽同找錢個條友個啲指紋囉!
但係問題係要錢呀!)
頂多半分鐘路程
就消失得無影無踨
仲懸疑過懸疑小說
攞黎買推理小說既錢就咁無左忽
其實你地有冇試過架?
(多數緊有啦!)
|
| 發表於:2009-04-25 01:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
你呀媽真爽!┬_┬ Posted at 2009-04-27 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|