|
|
2009 年 5 月 12 日 星期二 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
大件事!吾睇吾食底!
我呀姨今日打俾我
話埋賣吾賣旗
佢話咩突破機構搞
話係基督教果啲
之後
佢話不如帶埋我個女朋友仔去(白痴!我日日係屋企發臭,鬼有呀!)
聽左我咁講
即刻改口風(見風轉舵既真實例子)
佢話叫我帶個朋友仔一齊去(哈哈哈..........講得真係幾好聽)
講真如果有興趣
就早啲話俾我聽
報埋人數(一個兩個就夠)
聽日就要答覆我呀姨啦!
致
六月十三號
|
| 發表於:2009-05-12 08:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
眼大睇過龍!
見吾到有回覆! Posted at 2009-05-29 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|