|
|
2009 年 5 月 15 日 星期五 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
-0-"""""
我發覺左樣野好耐
但係越大越大明顯!
我係得三分鐘熱度既人
可以話除左數學、科學、邏輯學
係無一方面可以有長久既
我對打BLOG既興趣開始減弱
打機亦有少少
當我對E三樣無晒興趣
我就可以下定決心去自殺
睇怕我又要等到超無聊既時候
先會ON Q0oZa!
妖!劍擊更加吾洗講!
|
| 發表於:2009-05-15 11:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THX Posted at 2009-05-29 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝! Posted at 2009-05-29 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
寸我咁話啦喎! Posted at 2009-05-29 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金絲 ;` 於 2009-05-16 08:46 AM 發表:
|
網主回覆
志同道合 Posted at 2009-05-29 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
T Posted at 2009-05-29 06:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
H Posted at 2009-05-29 06:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
X Posted at 2009-05-29 06:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|