|
|
2009 年 5 月 29 日 星期五 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
應驗左-0-"
之前講過
要等到超無聊
先會再0N q00Za
應驗左-0-"
難以致信
純粹因為悶氣攻心,才會發表此廢言,請見諒!
近排太無聊
吳HOO軒就介紹我
玩論壇──純屬虛構──可以係E-CLASS搵度
做左個版主仔
玩吾夠七日──頂多五日就再次悶氣攻心
因為實在太少野睇啦!
比起其他大論壇
所以
又放棄
家陣
搵度另外一啲興趣──其實一路都有做
追動漫──反逆の魯魯修──叛逆的魯魯修(各下對策略都略有研究)、涼宮春日的憂鬱(吾好話我淫呀!意識憂良架!吾信自己睇下!)、怪醫黑傑克(不嬲追開!吾使點講!)等等咁啦!PS:上網睇架!
第二樣另一啲興趣
聽日文歌
開頭我以為得好少人聽──除左我老死!柒謙!
點知上都網有勁多人都鍾意聽
太感動
起碼好過問人福爾摩斯個摩字點寫
然後見住條友慢慢0嘴加個種無奈中的無奈既表情咁難堪
E輪最鍾意既新歌就係「噓」
幾好聽
睇番啲歌詞
粒粒字都好似洋蔥粒咁
想整人喊咁
不過真係寫得啲歌詞吾錯
極力推薦!^^
有緣千里能相會!
|
| 發表於:2009-05-29 06:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
恭喜你!
你是這篇文章的第一位欣賞者
現在送你一八掌!
請按我! Posted at 2009-05-29 06:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|