|
|
2009 年 11 月 2 日 星期一 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
之前講到...
琴日劍擊比賽
晨咁早起身
點知晨咁早俾人踢左
激氣!
第一間學校就贏
不過只係贏少少
第二間衰到貼地
40幾比21
入吾度淘汰賽
不過就算俾我地入度
都吾會贏
因為我地練得真太少
哈!
我地禮拜三BOOK左禮堂練
真爽
加油!
下年一定贏番個學界賽番黎
最後結果:15名中第9名
(註:我地打團體賽架!)
|
| 發表於:2009-11-02 07:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|