福爾摩斯迷與推理迷聚首的重地
歡迎到訪倫敦貝克街221號B室!
SHFans
暱稱: 人類
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
原創口語小說《我是蜜...
2015-09-17
2015-05-10
2014-10-12
2014-07-23
文章分類
全部 (160)
S.H.Fans三流偵探團 (13)
爛GAG兵法 (1)
冷知識 (2)
求下你!千祈吾好要我寫日記呀! (15)
原創【think out of the box】 (2)
原創口語小說《我是蜜蜂》 (1)
原創推理小說《Riddler》 (3)
原創推理小說《怪盜毒蠍子》 (1)
原創推理小說《推理學會探案》 (6)
晒命 (2)
黃某之隨UP (7)
試音,吾入都無損失 (1)
未分類 (106)
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 8 日  星期二  ... 晴天...


  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 分類: 未分類
2009-12-08

今朝吾知乜春事!
好似吾記得左要考試咁
訓到七點半
我呀媽仲吾叫醒我咁問我「你今日吾使番學咩?」
我米問佢今日星期幾!
當堂嚇叉死!
我呀媽話星期二之後我呆左二秒鐘
先醒起要番學
即刻起身刷牙洗面
換杉
攞銀包
點知攞銀包個時吾少心攞埋我媽個鎖鏈
到到小巴站
拎個銀包出黎準備上車
個鎖鏈就咁不知不覺地跌左落地
個顧超文既女仔幫我執番
個時呆左秒半
先知道拎左我呀媽個鎖鏈
上完車之後玩塞車
塞完車之後就落車
落左車之後打開把爛傘
點鬼知一打開把爛傘
見度拎錯把爛傘
ANDTHAN
哎吔!
一野撞埋碌燈柱
還是第一次(注意:當時我係跑緊!)
痛到咩咁!
跟住一行到馬路前
目睹刪門既過程
還是第一次考試遲到
過完馬路
入正個大門
就正常地拿本手冊出黎
正當我仲拿緊既時候
個校工問我「ONE幾呀?」
乜我似F1咩?
諗住寫完之後可以番入去溫體育(事關原本諗住朝早起身溫)
點知話要反省
反左咁耐
我得出一個結論
不肯答的士既人就係遲到大王
乜叉都考晒之後
同菁、雞、咩...(有啲被我遺忘了!)
去左陽光
狂玩left4dead2
吾錯吾錯
玩左3粒之後
我同呀咩陪菁去三聯買計數機
已經同佢講話問劍擊啲師兄師姐借
佢又好似撞聾咁
聽吾度
照買
之後三個人去到林士德租聽日場打羽毛球
有意者同菁單聲
以上Q.E.D.證明終了!

發表於:2009-12-08 06:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SHFans 的日誌)


jackcho0303 於 2009-12-10 08:32 PM 發表:
你 收 啦 =]
正 義 系 我 果 邊 :)
我 罰 你 收 多 個 c0mM2nt ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackcho0303 於 2009-12-09 03:03 PM 發表:
我 以 神 既 名 義 比 個 c0mM2nt 你 xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]