|
|
2009 年 12 月 8 日 星期二 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2009-12-08
今朝吾知乜春事!
好似吾記得左要考試咁
訓到七點半
我呀媽仲吾叫醒我咁問我「你今日吾使番學咩?」
我米問佢今日星期幾!
當堂嚇叉死!
我呀媽話星期二之後我呆左二秒鐘
先醒起要番學
即刻起身刷牙洗面
換杉
攞銀包
點知攞銀包個時吾少心攞埋我媽個鎖鏈
到到小巴站
拎個銀包出黎準備上車
個鎖鏈就咁不知不覺地跌左落地
個顧超文既女仔幫我執番
個時呆左秒半
先知道拎左我呀媽個鎖鏈
上完車之後玩塞車
塞完車之後就落車
落左車之後打開把爛傘
點鬼知一打開把爛傘
見度拎錯把爛傘
ANDTHAN
哎吔!
一野撞埋碌燈柱
還是第一次(注意:當時我係跑緊!)
痛到咩咁!
跟住一行到馬路前
目睹刪門既過程
還是第一次考試遲到
過完馬路
入正個大門
就正常地拿本手冊出黎
正當我仲拿緊既時候
個校工問我「ONE幾呀?」
乜我似F1咩?
諗住寫完之後可以番入去溫體育(事關原本諗住朝早起身溫)
點知話要反省
反左咁耐
我得出一個結論
不肯答的士既人就係遲到大王
乜叉都考晒之後
同菁、雞、咩...(有啲被我遺忘了!)
去左陽光
狂玩left4dead2
吾錯吾錯
玩左3粒之後
我同呀咩陪菁去三聯買計數機
已經同佢講話問劍擊啲師兄師姐借
佢又好似撞聾咁
聽吾度
照買
之後三個人去到林士德租聽日場打羽毛球
有意者同菁單聲
以上Q.E.D.證明終了!
|
| 發表於:2009-12-08 06:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你 收 啦 =] 正 義 系 我 果 邊 :) 我 罰 你 收 多 個 c0mM2nt ;]
|
|
|
我 以 神 既 名 義 比 個 c0mM2nt 你 xP
|
|