|
|
2009 年 12 月 13 日 星期日 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2009-12-13
婆婆白內障,公公條頸生腫瘤
你地辛苦左咁多年
就算退左休
都要出黎做野
上年F1上學期考度好成績
見度你地難得一見既笑容
加埋你個句繼續留力
搞到我勁大壓力
今次公公你入醫院
仲要強顏歡笑
雖然的確對我幾有幫助
但係始終都有啲吾開心
好想喊
但係吾可以
因為我知我喊只有我自己舒暢
其他人見度只會更難受
公公婆婆
我吾想見度你地離開我
我已經無爸爸
我吾想少多兩個人關心我
放心
我會考好個成績俾你睇
黎緊既科學
勢要攞番個全級第一
只想看你們笑
|
| 發表於:2009-12-13 11:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
加油啦~_~ 精神上支持你*v* c0mm2n+ =]
|
網主回覆
哈!
咁多謝呀!
我考晒試啦! Posted at 2009-12-19 12:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|