|
|
2009 年 12 月 19 日 星期六 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
2009-12-19
我細姨就黎結婚啦!
佢地都拍拖兼同居咁多年
終於肯結
怕扯都係想沖下喜(^^"見怪莫怪,親戚未死晒)
大姨打黎通知我既時候
多口講左句
「咁邊個做花仔?」
千估萬估偏估吾度真係我(因為有可能係佢個呀哥即係我舅父做,因為佢都未結婚^^")
五月就結
吾知到時有冇鮑參翅肚咁呢?
順帶一提
聽日去土瓜灣比賽
希望能夠打足全場
逆境與順境 全由你去定
|
| 發表於:2009-12-19 12:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|