|
|
2010 年 1 月 10 日 星期日 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
2010-01-10 
公公真係有癌症
全世界都知
得婆婆仲未知
怕婆婆抑鬱發作
一諗到公公有可能死
吾知仲有幾耐命
就好想大聲喊出黎
但係就偏偏想係媽咪面前故作鎮定
兩母子一齊忍喊
當時我諗起好多同公公既趣事
諗起細細個同公公婆婆講
「第時我要做個科學家
賺好多好多錢番黎
俾你地一人買一棟樓
住洋樓養番狗
等你地吾使再咁辛苦」
但係E家
公公有可能走啦!
我連一啲成績都攞吾度出黎
全屋都諗住靠我
我靠!
我仲係地底泥
公公
你吾可以死
約定都未做
你就走
吾可以咁奸矛
公公
你係除左福爾摩斯之外
我最欽佩既人黎架
連你都死埋
我仲有咩人生意義
公公
你可吾可以吾好去好遠好壤既地方呀?
|
| 發表於:2010-01-10 03:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好感人~_~加油啦你 c0mm2n+ =] 加油 全力為你加油哦
|
|