|
|
2010 年 2 月 3 日 星期三 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
頂僕吾順
嚴重覺得自己啲記性嚴重吾掂
要用番細細個訓練自己記性既方法-3-"
發覺好吃力
試過一次寫自己個進字
點知吾記得左寫個艇仔邊-0-"
醒番起既時候
真係想大叫頂我自己吾順
今日KELLY陳問有冇人係會吾記得聽日要默書呀?(咁上下啦!)
嗰陣
我真係想舉手
如果吾係打番出黎
我都吾記得我本中文書擺左係抽屜度
襯E家仲記得課文名
打佢落黎先
《湖心亭看雪》(其實岩吾岩?)
|
| 發表於:2010-02-03 07:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我只係成日唔記得人名- - 上次中文堂先唔記得咗 kelly chan姓咩0 0
|
網主回覆
我嚴重你好多! Posted at 2010-02-03 11:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|