|
|
2010 年 2 月 9 日 星期二 ... ... |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
分類: 未分類 |
|
花童
哈哈!
今朝勁戇居
成堆人企出去揸住枝花
我同林凱揚仲要係後備
企係出面勁戇
有個MISS過黎問我地兩個
「你地做咩吾出去?」
我地就勁無奈咁答
「我地係後備」
雖然無可能
但係勁驚黃麗雯叫我地上枱獻俾佢
跟住上番去課室
睇借猩猩既《福爾摩斯的功績》
本來想介紹一下本書
但係都係無咩人明
所以作罷
跟住時光飛逝
話咁快就放學
好早就走
係學校勁無聊咁行黎行去
由球場行到有蓋操場
由有蓋操場行到球場
之後悶得滯閃左人
陪菁同銚去葵廣買手指滑板
有少少心郁
再之後銚攞張一百蚊紙好豪咁請佢同菁同我撈麵
10蚊7包
然後就戇戇居居地回家了
...............
今晚我又吾食晚飯
睇黎我都幾難再有得高!
|
| 發表於:2010-02-09 10:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lysing 於 2010-02-09 10:45 PM 發表:
|
網主回覆
想打你
Posted at 2010-02-09 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|